2008-01-14

Poliki-poliki

Errespetu falta. Askotan sentitzen dut gizarteak emakumeok mespresatzen dituztela, ez dut ulertzen zergatik-eta agian nire sentimendua baino ez da- baina behin eta berriz berrietan horrelako kasuak agertzen dira.
Kasu hau Mexikon eman da, izan ere hamaika emakume hil dira azkenengo urteotan, inork ezer esan gabe, inork ezer salatu gabe, guztiek beste albo batera begiratzen zuten bitartean. Nahiz eta hau guztia pertsona bategatik salatu den, espero justizia egitea biktima guztientzako. Emakumeok pertsonak gara eta gizonek beste eskubideak ditugu. Berdin dit herrialdea, lekua, azalaren kolorea, mintzatzen garen hizkuntza...
Kontua da gobernuek ezin dutela beste leku batera begira, eta are gutxiago emakumeen eskubideak bertan behera utzi arrazoi irrigarri bategatik, emakumeak izatearen arrazoiagatik.
Arazoa zera da, ni hemen nire ideiak isladatzen ari naizen bitartean, hamaika emakume, hamaika gizon eta hamaika haur ari dira tratu txarrak pairatzen. Eta berdin dit zein tratu txar mota den, guztiok gure eskubideak baititugu!
Pozten naiz Karla Michelegatik, beno, hobe esanda, pozten naiz lortu duenagatik. Eskerrak oraindik geratzen dela justizian sinesten duten pertsona!

No hay comentarios: