2008-01-15

ERREPIKATZEN DA

Orain dela gutxi saiatu nintzela bai Colombian bai Venezuelan zein beste herrialdetan ematen den biolentzia salatzen, eta jada esan nuen ez zela aski Chavezek egindakoarekin-behintzat nire ustez-, Clara Rojas llibre dago, eta pozten naiz, baina orain zer? Beste batzuk bere egoeran daude!
Egoera bortitz hori errepikatzen ari da, eta hori da nik salatu nahi nuena. Nahiz eta saiatu lortzen pertsona horien liberazioa, egin behar dena gerriiekin bukatzea da, dialogoa suspertzen saiatzea eta prest egon entzutera. Herrien arteko dialogoa nire ustez erabat garrantzitsua da eta nire aburuz, Chavezek bere garaitia ospatu beharrean, egin baherko zuena zera da, gatazkarekin akabatzen saiatzea.
Azken batean arazoak beti izen bera dauka, biolentzia. Ez daukat hitzik.
Ez naiz ausartzen esatera mundu guztiak bakea nahi duela, baina nik uste dut komenigarria dela, beno, uste dut bakean mamia dagoela!

No hay comentarios: