2008-01-09

Beti arazoak, berti biolentzia

Nik ez dut ulertzen. Egunkaria irakurtzen dudan bakoitzean biolentzia agertzen da leku guztietatik, berdin da non edo noiz, arazoa zera da, guztia biolentziarekin ebazten dugu. Eta orain zer? Venezuelak kristoren arazo sozial eta ekonimikoak ditu, XXI. mendean gaude, eta oraidik ere horrelako gerriiekin jarraitzen dira hainbat herrialdetan. Venezuela eta Kolonbia horietariko bat da. Chavezek hainbat kontutan dago sartuta, baina nire ustez egin behar duena, bere herrialdeko arazoekin bukatzea da alegia, nahiz eta lortu duen FARCatik bahituta dauden pertsonen liberazioa. Nik ulertzen dut gauza zaila dela, baina, ez al da garaia? ematen dugu eguna beste herrialdekin eztabaidatzen, baina eztabaida izan balitz daukagun arazo bakarra... Hona hemen dugu adibide bat. Tamalgarria da, baina horrela da. Venezuelak, Kolonbiak, berdin dit zein herrialderi buruz hitz egiten dugun, herrialde guztiek bakea behar dute hazi ahal izateko, garatu ahal izateko, zoriontsu izan ahal izateko.

No hay comentarios: